На успіх в бізнесі впливають багато факторів: якісна продукція, прийнятна цінова політика, грамотна реклама, професійні співробітники. Але і це ще не все. Дуже важливо підтримувати добрі стосунки зі своїми бізнес-партнерами. Це стосується не тільки особистого спілкування, але і написання листів. Багато бізнесмени ретельно оцінюють те, що їм присилають. Тому будь-яке невірне слово або фраза можуть зруйнувати навіть найміцніші стосунки. А щоб оптимізувати відправку кореспонденції, скористайтеся послугами сайту https://goprint.info – тут ви дізнаєтеся, як роздрукувати адреса для конверта Пошти Росії максимально швидко. Для цього вам потрібно лише принтер та стандартна самоклеючий папір, придбати яку можна в будь-якому канцелярському магазині. Це легко і зручно.

Підготовка тексту – творчий процес, розкрити загальні закони якого поки нікому не вдалося. У кожній різновиди письма є свої правила (іноді навіть нелогічні). Письменники і журналісти радять, написавши текст, кілька днів його не читати. Часто доби вистачає, щоб побачити в ньому слабкі місця. Для написання, скажімо, хорошого комерційної пропозиції віртуозного володіння словом буває мало – потрібен професійний підхід. Знайти людину, який би однаково добре орієнтувався у виробничих процесах і добре писав, практично неможливо. Тому до створення такого тексту варто залучати декількох фахівців. Хтось відповідає за факти, хтось- за манеру подачі, а ще хтось- за стилістичне оформлення. До готового листа потрібно ставитися максимально скептично. Як би важко вам не давалося кожне слово, після закінчення роботи спробуйте скоротити написане вдвічі. Хто знає, можливо, таким чином, вам вдасться позбавитися від «води».

Не прагніть по-швидкому відправити лист бізнес-партнерам. Спочатку вислухайте всі можливі зауваження керівництва і колег. Конструктивна критика – швидкий шлях до ідеалу.

Як зробити заголовок листа читабельним?

Заголовок листа обов’язково зацікавить адресата, якщо:

  • Розповісти про одержувані вигоди («Як потроїти продажі в магазині за 6 місяців»).
  • Пообіцяти вирішити проблему («Хочете схуднути? Допоможемо скидати по 1 кг в день»).
  • Заінтригувати («П’єте воду з-під крана? Дізнайтеся, що трапиться з вами через 5 років»).
  • Натякнути на сенсацію («Нарешті вчені відшукали джерело вічної молодості!»).
  • Зробити привабливу пропозицію («Безкоштовна доставка піци за 30 хвилин»).
  • Використовувати слова: секрети, нове відкриття, прорив в області, безкоштовний бонус.

Написаний текст читайте не з позиції автора, а з точки зору адресата. Тільки так можна досягти дійсно значимих результатів. І ваш лист не викинуть у сміттєвий кошик.