Враховуючи досвід іноземних банків, можна сміливо сказати, що з допомогою механізму фінансового супермаркету обсяг продажів фінансових послуг підвищується, як мінімум, удвічі. Це відбувається за рахунок універсалізації діяльності банку — людей приваблює можливість оформити договір з кількох банківських продуктів в одному місці, заощадивши час і кошти. Правда, шлях до успіху виявився тернистим, і процес впровадження фінансових супермаркетів був ускладнений низкою проблем, на які обов’язково слід звернути увагу і нам. В першу чергу – це труднощі фінансового характеру. Для активного залучення людей і підвищення швидкості їх обслуговування деякі фінансові структури відмовилися від строгих критеріїв відбору ймовірних клієнтів. Якщо мікрокредит в україні (особливо на велику суму) у багатьох кредитних організаціях видається за пару-трійку днів, то в магазині фінансових послуг готівку можна отримати через кілька годин. Наслідком такої стратегії стало стрімке зростання частки непогашених позик у кредитних портфелях фінансових супермаркетів, а також збільшення суми страхових виплат.

Яскравим прикладом цього служить казус однієї великої банківської організації (цей банк з іноземним капіталом одним з перших у свідомості наших громадян почав асоціюватися з поняттям «фінансовий супермаркет»). Вона в межах перехресних продажів стала оформляти своїм клієнтам страхування автомобілів поряд із звичайними послугами. Кількість клієнтів зросла, проте через деякий час з’ясувалося, що ставка була зроблена не на ту категорію покупців. Машини в основному купували непрофесійні водії, а тому витрати на страхові виплати звели нанівець весь фінансовий результат. Після цього довелося вносити корективи в продуктову стратегію і посилювати критерії, що допомагають відбирати клієнтів.

Виключити подібні ситуації покликані скорингові системи оцінки, над розробкою і вдосконаленням яких банкам потрібно багато працювати, адже проблеми технічного характеру нерідко перешкоджають розвитку інституту фінансового супермаркету. Швидке надання фінансових послуг вимагає досконалих технологічних рішень, а вони, як відомо, коштують дуже дорого. Вони повинні розроблятися з акцентом на «cross selling» і обов’язкове навчання персоналу. Робота фінансової установи неможлива без прозорого документообігу. Зрозуміло, що там, де є гроші, повинен бути порядок. Однак у всьому слід керуватися здоровим глуздом і не перетворювати банк в бюрократичну контору з нікому не потрібною паперовою тяганиною. Фінансові установи США і країн Західної Європи з такою проблемою практично не знайомі, а от в нашій країні вона дуже поширена. Банкіри зізнаються, навіть найменша фінансова операція супроводжується складанням декількох документів, які мають підписати різні відповідальні особи. Такий підхід сильно уповільнює здійснення бізнесу.