Оскільки зараз хімчистки тільки повертають до себе довіру населення, «просуваючи» цей бізнес слід акцентувати увагу на якісному результаті роботи. В місті послуги хімчистки треба популяризувати за допомогою візуальної реклами (наприклад, банери) і реклами в місцевих ЗМІ (газетах, на радіо і телебаченні). Можна роздавати поблизу хімчистки флаєри з 10% знижкою. А введення карток з системою бонусів та знижок приверне постійних клієнтів, а також тих, хто вперше заніс одяг у хімчистку. Додатковий плюс – безкоштовна доставка або приїзд бригади з технологом на місце. Участь в тематичних виставках – це ще одна можливість не тільки розповісти про себе і познайомитися з конкурентами і партнерами, але і порадитися з технологами з певним технологічним нюансів. Не варто забувати, що хімчистка – зразок чистоти. Так що про власну чистоту і чистоті приймального пункту повинен обов’язково піклуватися приймальник (менеджер за цим суворо стежить).

Варто враховувати, що порівняно з початком 1990-х років, коли хімчистки були популярними, змінився клієнт, який користується їх послугами. Сьогодні люди купують більше цікавих речей, які потребують регулярного чищення. Такі речі вже не вимиєш в домашніх умовах, не висушиш на балконі. Потрібні нові технології. Якщо раніше чоловік купував собі дублянку, то вважалося, що це на все життя. А тепер кожні три роки люди змінюють кардинально свій гардероб, оновлюючи фасони і моделі. Людина купує собі красиві речі, які він згодом і приносить в хімчистку.

Необхідно врахувати і такий нюанс в роботі хімчистки як сезонність. Гаряча пора для них починається восени і закінчується в кінці весни. У цей проміжок часу і одяг більше забруднюється, і гардероб частіше змінюється. На думку фахівців, хороший господар після закінчення, наприклад, зимового сезону, всі речі віддає в хімчистку. А взагалі, найкраща реклама для хімчистки – це якісна та оперативна робота. Якщо хімчистка працює добре, має позитивні відгуки, то про неї передається інформація від людини до людини. І в таку хімчистку клієнти приходять без додаткової реклами. Головне – якісний результат, привітне ставлення і розуміння потреб клієнтів. Правда, є дуже багато нюансів, які треба враховувати, щоб не потрапити в біду. В першу чергу багато залежить від приймача – якщо він неправильно прийме річ, то потім можуть з’явитися претензії до роботи хімчистки. Хоча не можна все передбачити заздалегідь. Стався, наприклад, такий випадок. Принесли в хімчистку дорогі і солідні штори. В хімчистці їх не почистиш – треба використовувати аквачистку. Приймальниця не врахувала цей момент, виникла конфліктна ситуація, адже після чищення штори «сіли». Проблему вирішили, але можна потрапити в халепу.

Нерідко виникають проблеми з чищенням килимів. Бувають такі килими, особливо китайського виробництва, в яких під час чищення розчиняється нижня клейова основа, яка не сохне. Як показує практика, врятувати такий килим вже неможливо, тому з китайськими виробами треба бути дуже обережними. Загалом, багато різних випадків і все не врахуєш.