В сучасних реалія вести бізнес досить складно. Проблеми в економіці, нестабільність фінансового ринку, низька платоспроможність населення, висока інфляція – все це необхідно враховувати при веденні підприємницької діяльності. Не варто забувати і про конкуренцію, яка досягла небувалих розмірів. Боротьба ведеться за кожного клієнта. Тому треба використовувати всі доступні інструменти, що дозволяють здобути перемогу над конкурентами, підвищити прибуток і вийти на більш високий рівень розвитку. Перший крок, який обов’язково потрібно зробити, це підключити віртуальну АТС. Саме вона дозволить грамотно і, що дуже важливо, оперативно вести діалог з клієнтами, причому як з існуючими, так і з потенційними. Це не тільки зручно, але й вигідно. Сьогодні на номери 8 800 тарифи максимально низькі – вони доступні і великим підприємствам, і малим фірмам.

Де замовити віртуальну АТС? Зробити це можна в компанії UIS. Вона давно працює на ринку IT-телефонії, має хорошу репутацію та пропонує вигідні умови співпраці. За невеликі гроші підприємець отримає: якісно голосове меню, дешеву IP-телефонію, можливість замовити «красиві» номери SIM-карти. І це далеко не єдині переваги хмарної телефонної станції. Ще вона має такі плюси:

  • висока ефективність розподілу вхідних дзвінків між співробітниками;
  • єдине багатофункціональний вікно для роботи з дзвінками клієнтів;
  • наявність унікальних сценаріїв, здатних контролювати стиль спілкування;
  • можливість відстежувати показник KPI по кожній продажу;
  • отримання докладних даних про будь-клієнті, що входить у базу даних.

Як бачите, функціонал віртуальної АТС дуже сучасний, так що з її допомогою можна без проблем вести роботу з клієнтами, підвищуючи рівень обслуговування та отримуючи прибуток.

Які вигоди отримує бізнесмен, придбавши хмарну IP-телефонію? З основних можна виділити наступні: створення іміджу надійного партнера, збільшення числа клієнтів, економія коштів на встановлення в офіс традиційних телефонних систем, контроль співробітників, оптимізація процесу продажів, зростання фінансово-виробничих показників.

І в кінці необхідно сказати про тарифні плани. Найпростіший варіант – 590 рублів в місяць. Він ідеальний для малих фірм, яким потрібна лише одна зв’язок з клієнтами. Його налаштувати досить-таки легко і швидко – на це піде всього 3 хвилини. А в тому випадку, коли потрібно обслуговувати величезний потік дзвінків і володіти детальною статистикою про кожного з них, то підключайте віртуальну АТС за 2390 рублів в місяць. Це найкращий варіант з усіх.