Соціальні мережі – це вже невід’ємний елемент нашого повсякденного життя. Ми використовуємо їх для спілкування з рідними і близькими, для розваг і для реклами. Останній пункт дозволяє застосовувати соцмережі для розкрутки бізнесу, причому досить успішно. Накрутка передплатників в Ютуб під відео з вашою участю або демонстрацією вашого продукту буде дуже корисним доповненням. Як же просувати сайт за допомогою соціальних мереж?

Визначаємо аудиторію

Напевно, ви точно знаєте, кому саме знадобиться ваш продукт або послуга. А в залежності від цього можна визначити і цільову аудиторію, до якої потрібно буде «достукатися» в соцмережах. Якщо ви поки не визначилися з цим фактором, варто спробувати продублювати сторінку вашого бізнесу в різних мережах, тим самим визначивши ефективність кожної з них і зробивши висновок про те, до якої з мереж знаходиться більшість потенційних клієнтів.

Створення облікового запису

Можна створити акаунт, як у звичайної людини, але набагато більш ефективним буде створити групу або спільноту. Тобто сторінку, яка максимально буде відображати вашу підприємницьку діяльність. Обов’язково використовуйте логотип та іншу корпоративну символіку, фірмові кольори, цікаві особливості вашого бізнесу. Дуже корисною буде грамотна накрутка передплатників ВКонтакте, адже так ваша сторінка стане більш авторитетною.

Активність

Це найважливіший фактор при просуванні в соціальній мережі. Всі користувачі заходять на свої сторінки по кілька разів в день. Те ж саме повинні робити і ви. Сторінка новин повинна постійно оновлюватися актуальною інформацією. У вашому інтернет-магазині нове надходження? Обов’язково повідомте про це на своїй сторінці. А також інформуйте людей про всі новинки, акції, знижки. Та й просто статті по вашій темі розміщувати корисно.

Зв’язок сайту з соцмережами

Встановіть так звані «соціальні» кнопки на вашому сайті. І кожна публікація на вашому сайті теж повинна містити такі кнопки, за допомогою яких користувачі зможуть поділитися цією інформацією через соцмережі. Це буде ефективно не тільки для тих, хто веде блоги або сайти новин, але і для власників інтернет-магазинів. Удачі!