Психологи стверджують: найкраще люди запам’ятовують емоційно забарвлені події, причому однаково добре запам’ятовуються і позитивні, і негативні емоції. Сильні враження можна пам’ятати все життя. Більш того, втративши пам’ять (таке трапляється не тільки в «мильних операх»), чоловік першим згадує саме те, що насамперед викликало в ньому дуже сильні емоції. Обов’язковою умовою процесу запам’ятовування є участь різних видів пам’яті – зорової, слуховий, рухової. Створюючи концепцію рекламної кампанії, не варто нехтувати цими простими істинами. Наприклад, динамічні телевізійні рекламні ролики повинні поєднуватися зі статичними оголошеннями (зовнішньою рекламою). Не варто віддавати перевагу якомусь одному виду рекламної інформації.

Успіх реклами – в її комплексності. Максимально органічно аудиореклама виглядає на радіо, але іноді її розміщують не тільки там. Часто рекламні повідомлення можна почути в торгових центрах, ресторанах, кінотеатрах і навіть замість набридливих гудків у слухавці телефону (поки ви чекаєте з’єднання). Товари, знижки, спеціальні пропозиції – основні теми рекламних оголошень в торгових центрах. Незважаючи на рекламний характер, така інформація дозволяє споживачеві зорієнтуватися в лабіринтах сучасних торгових мереж і знайти потрібний товар. Набирає популярність запис рекламних повідомлень на автовідповідачі кінотеатрів. Між розкладом сеансів та анотаціями до фільмів часто можна почути про відкриття нового ресторану японської кухні або про тематичній вечірці популярного нічного клубу. Правда, розміщуючи таким чином свою рекламу, враховуйте потреби основного контингенту наших кінотеатрів – сучасної молоді.

Так що не для кожного виду товарів/послуг така реклама буде ефективною. У 99% випадків аудиореклама повинна мати музичний супровід. Рекламні агентства пропонують кілька мелодій на вибір. Для реклами товарів чи послуг, орієнтованих на молодіжну цільову аудиторію, як правило, вибирають сучасний і динамічний музичний супровід. Класика, джаз або звуки, що імітують звучання природи, вибирають в якості фону для реклами салонів краси, антикварних магазинів, дорогих ресторанів. До вибору музичного супроводу фахівці радять ставитися дуже обережно. Важливо, щоб музика не відволікала від тексту, а була його органічним доповненням. Приємна музика в поєднанні з м’яким голосом не сприймається. Не варто поєднувати також гучну музику з дуже виразним голосом. Куди ефективніше зіграти на контрасті: чим виразніше голос, тим нейтральней музичний фон.

Втім, кожен випадок є унікальним, тому успіх рекламного ролика може забезпечити тільки індивідуальний підхід до процесу його створення. Потроху з’являється аудиореклама і в транспорті – автобусах і маршрутних таксі. Не надто витрачаючись на її створення, рекламодавці зіткнулися з проблемою різкого неприйняття такого виду рекламних оголошень. Між пасажирами маршруток та місцевою владою деяких міст з цієї причини навіть виник конфлікт. Висновок напрошується сам: мізерний бюджет і непрофесіоналізм за яких обставин не в змозі забезпечити успіх. У подібному вигляді рекламна інформація може стати хіба що антирекламою, а бізнесу це не потрібно.

При цьому треба чітко розуміти, що заманити споживача рекламою – це тільки перший крок. Дуже важливо, щоб ваша продукція була якісною і мала приємний зовнішній вигляд. Замовити барвисті етикетки відмінного дизайну для своїх товарів, будь то косметика або напої, ви зможете ось тут за вигідною ціною. Це сайт друкарні «Label Land», яка з допомогою сучасного європейського обладнання виготовить ваше замовлення максимально швидко. Ще її співробітники, якщо буде потрібно, допоможуть вам з підготовкою макета. Так що звертайтеся!