Наскільки ефективною є активність банків в соціальних мережах? Чи є приклади залучення клієнтів таким шляхом? Які банківські продукти найбільш активно просуваються через Інтернет? Варто сказати, що соціальні мережі для банківських організацій – це додатковий канал комунікації з клієнтами. Насамперед, це можливість отримати точну і справедливу оцінку роботи, якості послуг і продуктів. Кожен день вітчизняні банки ведуть діалог як із вже існуючими, так і з потенційними клієнтами.

Щодня вони відповідають на питання, що допомагають вирішити проблеми і розібратися з труднощами, які виникають під час користування сервісами або продуктами. Все це допомагає виявити ті моменти, які можуть поліпшити якість обслуговування банківських клієнтів, зробити співпрацю з ними найбільш взаємовигідним. Найчастіше банки не роблять ставку на просування продуктів в соціальних мережах, але часто трапляється так, що, отримавши консультацію чи відповідь на свої питання, люди приймають рішення стати нашими клієнтами. Таким чином, наприклад, можна отримати кредит готівкою, потрапивши під якусь вигідну акцію, або вдало вкластися в депозит під високу процентну ставку. Втім, похвалитися масштабними залученнями через соціальні мережі банки ще не можуть, але все попереду – рівень проникнення мережі Інтернет в нашій країні підвищується, а рівень довіри населення до банків зростає.

При цьому багато банків є соціально активними: вони працюють в напрямку охорони навколишнього середовища і реалізують соціальні проекти. Але чи відчувають банки підвищення довіри клієнтів як «віддачу» від активної соціальної позиції? Кожен знає, що таке принцип «бумеранга» – те, що ми робимо, потім повертається до нас. Тому банки роблять все, щоб їх добрі справи поверталися до них і до їхніх співробітників. І в більшості випадків колектив банку підтримує такі починання. Адже банки у своїй щоденній роботі ведуть політику відповідального ставлення не тільки до клієнтів, але також до суспільства в цілому і до своїх співробітників. Банки хочуть, щоб люди сприймали їх не тільки як стабільні фінансові установи з якісними продуктами, але і як організації, які є невід’ємною частиною суспільства. Саме тому вони активно просувають різні соціальні ініціативи відповідно до стратегії корпоративної соціальної відповідальності.

Банки нашої країни вже пройшли певний шлях у цьому напрямку, і ми сподіваємося, що вони досягли хороших показників. Принаймні, банківські послуги стають більш сучасними і зручними для людей, а значить, попит на них буде лише зростати. Удачі!