Найважливішу роль в процесі поліпшення доступу на біржі грають онлайн-брокери, що надають послуги, причому цілодобово, з формування та управління инвестпортфелем через мережу Інтернет (і за досить помірну плату). Клієнту пропонується (в межах одного сайту) широкий і якісний спектр фінпослуг (довірче управління, страхування, інвестиції, позики, грошові розрахунки, доступ до економічної інформації), тому людині немає необхідності звертатися до інших web-ресурсів. Брокер має повний контроль над фінансовими операціями клієнта, що дозволяє робити маркетинговий аналіз майбутніх його проблем.

Таким чином, розвиток інтернет-послуг для індивідуальних інвесторів спричиняє конкуренцію в області збільшення їх якості. Західні біржові ринки набагато більш організовані, ніж вітчизняні, і має прекрасно розвинуту інфраструктуру, що забезпечує високотехнологічний процес трейдингу. Генеруючи нові ідеології доступу до бірж, створюючи правила гри, стверджуючи стандарти трейдингу, вдосконалюючи комунікаційні мережі і даючи в користування інфраструктуру, що допомагає вести торгівлю, компанії, що надають послуги інтернет-трейдингу, відіграють важливу роль при формуванні сучасної інвестиційної середовища. З метою збільшення спектра послуг і підвищення їх якості учасниками біржового ринку передбачається істотно підвищити технологічні вимоги до облікових і торговим системам усіх професійних учасників бірж.

Одночасно з цим потрібно відсортувати вимоги до звітності всіх професійних учасників, створивши їм для цього технологічні зручності. Наявність таких систем і впровадження докладного внутрішнього обліку має на меті забезпечити своєчасну звітність про сотні договорів і масове обслуговування індивідуального інвестора при подальшому розвитку технології інтернет-трейдингу та активізації іноземних інвесторів. Складна інфраструктура, яка обслуговує сучасний ринок капіталу, що характеризується достатньою ефективністю й оперативністю при обробці великої кількості транзакцій тільки за умови: наскрізний і системної автоматизації учасників біржового; уніфікованих стандартів та форматів обміну повідомленнями (документами); впровадження електронного документообігу на всіх рівнях проходження транзакцій учасників ринку.