У кожній серйозній компанії, яка намагається справити позитивне враження на своїх клієнтів та ділових партнерів, зазвичай розроблені чіткі правила офісного дрес-коду. Звичайно ж, до цього явища можна ставитися неоднозначно: хтось вважає його невід’ємною ознакою ділового людини, а для кого-то офісний дрес-код видається лише примхою керівництва, яке вирішило всіх «напружити». Але, погодьтеся, одяг в наш час все-таки має неабияке значення.

Приміром, було б дивно спостерігати за діловими переговорами, учасники яких сиділи за круглим столом в спортивних костюмах або в якомусь іншому відвертому вбранні.

Втім, «класичний» дрес-код прийнятний далеко не для всіх офісних працівників. Наприклад, в рекламних агентствах, дизайн-бюро, офісах інтернет-ресурсів та інших подібних «креативних» просторах правилами офісного дрес-коду користуються рідко. Але якщо ви влаштувалися в компанію, де діє класичний офісний дрес-код, експерти радять дотримуватися кількох основних правил. Так, «класичний» жіночий офісний дрес-код передбачає костюми (зі спідницею або брючний) в поєднанні з блузами, стриманими топами, тонкими джемперами. Колір костюма повинен бути «спокійним», у пастельних або темних тонах, бажано більш темного відтінку, чим ваша блузка. У теплу пору року органічним буде варіант зі світлим одягом, а в холодний період переважали темні тони.

Елементи костюма просто зобов’язані гармонійно поєднуватися між собою, тому під час вибору одягу уникайте контрастних кольорів, помітних візерунків, пряжок, великих блискучих ґудзиків та інших об’ємних декоративних елементів – вони неприйнятні в нинішніх реаліях.