З кожним роком соціальні мережі лише збільшують свою популярність, все активніше проникаючи в наше з вами повсякденне життя. І нічого дивного в цьому немає, так як тільки вони дозволяють кожному з нас спілкуватися зі шкільними товаришами, знайти собі нових друзів за інтересами, ділитися з усіма ними своїми думками, радощами і переживаннями. В загальному, соціальні мережі дають людині унікальну можливість спілкування з цікавими йому людьми з будь-якої точки нашої планети. При цьому не треба ходити на зустрічі в кафе або в кінотеатр – достатньо вийти в мережу Інтернет через комп’ютер або смартфон. І якщо вірити експертам, така тенденція буде спостерігатися в найближчі кілька років. Щоб у цьому переконатися, давайте вивчимо звіт, який зовсім нещодавно оприлюднила аналітична компанія eMarketer, що спеціалізується на цій тематиці. Отже, розрахунки eMarketer показали, що до кінця 2011 року кількість користувачів мережі Інтернет, які регулярно використовують соціальні мережі для спілкування один з одним, досягло позначки 1,202 млрд. чоловік – це на 23,1% більше показника, зафіксованого рік тому. Але і це ще не межа – до кінця поточного 2012 року ця цифра виросте до 1,433 млрд., а до кінця 2014 року – до 1,854 млрд

Правда варто відзначити той факт, що в найближчі роки соціальні мережі будуть розширюватися повільніше, ніж це відбувається зараз – якщо за підсумками 2012 року передбачуване зростання складе 19,2%, то вже за підсумками 2014 року – лише 11,6%.

У регіональному розрізі це буде виглядати наступним чином (прогноз на 2014 рік):

  • Азіатсько-Тихоокеанський регіон – 853,7 млн. (у 2011 році 493,5 млн.);
  • Латинська Америка – 236,9 млн. (164,9 млн.);
  • Західна Європа – 211,6 млн. (111,1 млн.);
  • Східна Європа – 192,7 млн. (139,0 млн.);
  • Північна Америка – 189,2 млн. (163,9 млн.);
  • Близький Схід і Африка – 170,8 млн. (129,8 млн.).

Максимальна кількість користувачів, що використовують соціальні мережі в своєму повсякденному житті, буде зафіксовано в таких країнах світу (прогноз на 2014 рік):

  • Китай – 414,5 млн. (у 2011 році 256,5 млн.);
  • США – 170,7 млн. (147,8 млн.);
  • Індія – 129,3 млн. (50,2 млн.).

До речі, в Росії соціальні мережі теж популярні, причому в найближчі три роки їх популярність буде лише зростати – якщо зараз ними користуються 52,1 млн. осіб, то вже до кінця 2014 року кількість таких людей збільшиться до позначки в 69,3 млн.

Та в кінці статті обов’язково треба сказати про Facebook – соціальної мережі, яка на сьогоднішній день демонструє найкращу динаміку зростання. За підсумками 2011 року число користувачів Facebook склала 657,1 млн. чоловік – це на 44,0% більше значення, зафіксованого роком раніше. При цьому компанія eMarketer прогнозує, що до кінця 2014 року кількість фанатів Facebook буде перебувати на позначці в 1,143 млрд. – тобто за три роки зростання складе 74,0%. А це, повірте, не так вже й мало. До речі, якщо ви вже почали активно спілкуватися з друзями через мережу Інтернет, то вам напевно знадобиться хороша веб-камера, здатна зробити це спілкування більш цікавим. Тому якщо ви ще не обзавелися цим потрібне пристроєм, то раджу вам відвідати дуже хороший інтернет-магазині SotMarket (www.sotmarket.ru). Тут можна дуже швидко купити веб-камери від провідних світових виробників, причому ціни на них вас приємно здивують своєю доступністю. І я впевнений, що ви ніколи не пошкодуєте про те, що звернулися саме сюди.