Якщо ви задумалися над цим питанням, значить у вашого бізнесу з’явився шанс розвиватися далі. Паралельно з цією думкою у підприємців виникає маса питань і сумнівів. Не стане сайт марним вкладенням грошей? Яку конкретно користь він принесе невеликому підприємству? І якщо займатися просуванням сайту і його підтримкою, то якими плюсами це може обернутися?

5 причин, чому варто мати сайт

Основна мета, яку переслідує будь-якої, в тому числі і малий бізнес – отримати прибуток. Всі маркетингові інструменти, використовувані компанією, націлені саме на це. Сайт – один з найбільш дієвих способів залучити й утримати клієнтів. Назвемо 5 причин, чому сайт є ефективним інструментом маркетингу.

1. Торговий представник, який працює 24 години

Трудовий ресурс компанії обмежений. Жоден працівник не зможе працювати цілодобово без вихідних, відпусток, лікарняних. Крім того, його робота повинна оплачуватися щомісяця. Сайт зможе рекламувати ваш товар протягом 24 годин круглий рік, відповідаючи споживачам на їх запитання. При цьому витратитися на його створення потрібно всього лише один раз.

2. Цифрова вітрина

Сайт дозволяє розмістити повну інформацію про товар, умови його продажу і цінах. Ця інформація може оновлюватися кожен день, адже у власника сайту є повний контроль над розміщеними на ньому фото, відео та рекламними текстами. Скориставшись сайтом, клієнти в будь-який момент дізнаються актуальну інформацію про товар, знижки, рекламні акції.

СТВОРЕННЯ ТА ПРОСУВАННЯ САЙТІВ

3. Канал комунікації

Сайт надає можливість організувати зворотний зв’язок зі споживачем і приймати замовлення в онлайн-режимі. Наприклад, резервувати столики в кафе, записуватися до майстра манікюру або певного перукаря. Зверніть увагу, з появою сайту необхідність консультувати клієнтів усно пропаде. Досить дати адресу вашого сайту з докладною інформацією про товар, з фото та відеоматеріалами. Крім цього, на сайті можуть залишити відгук задоволені клієнти, що значно збільшить довіру до вашого бізнесу.

4. Якісна реклама

Експериментувати в Інтернеті набагато простіше і дешевше, ніж в офлайні. Продумавши рекламну компанію, ви можете з легкістю створити необхідні банери, промо-акції і відстежити їх ефективність. Що-небудь змінювати, оновлювати, переписувати текст можна постійно, не витрачаючись на друковані матеріали. Для малого бізнесу, у якого немає коштів на дорогу рекламу по ТБ, радіо або в ЗМІ – це можливість отримати клієнтів з допомогою контекстної реклами або реклами з соціальних мереж на свій сайт.

5. Імідж

Створити сайт можна в кольоровій гамі, що відповідає вашим корпоративним кольорам, використовуваним у брендбуці. Це зміцнить ваш бренд у свідомості споживача. А вказівка адреси сайту на візитці підніме ваш статус в порівнянні з конкурентами і зміцнить імідж.

ДІЗНАТИСЯ ЦІНИ НА СТВОРЕННЯ САЙТУ — web-sphera.ru

Невже будь-якому бізнесу стане в нагоді свій сайт?

Звичайно, ні! Доцільність його створення відсутній у тому випадку, якщо цільової аудиторії, на яку розрахований товар, ні в Інтернеті. Людей, байдужих до всесвітньої павутини, сьогодні зустріти практично неможливо. Але при цьому покупці дрібного магазину швидше прийдуть до нього, побачивши з вікна вивіску, ніж прочитавши про нього в мережі.

Немає необхідності в створенні сайту і у підприємців, які торгують на ринку овочами або іншими подібними продуктами і товарами, покупцями яких є мешканці прилеглих будинків. Це, мабуть, і всі винятки. Всі інші підприємці можуть ефективно використовувати сайт для залучення покупців через Інтернет.

Як бачите, навіть для невеликого бізнесу сайт – необхідність, а не данина моді. Його просування в мережі – потужний маркетинговий інструмент, спрямованим на розвиток бізнесу. Залишається лише навчитися правильно його використовувати. І можете бути впевнені, вихід в онлайн дасть можливість отримати таку кількість покупців, про який ви навіть не мріяли.