Успішний підприємець, у якого завжди багато вільного часу – нонсенс. Саме тому у бізнесменів є штат помічників – хтось відповідає за планування та організацію роботи, хтось виступає комунікативним посередником між керівництвом і персоналом, а кому-то доводиться займатися різноманітними покупками. І якщо з канцелярськими товарами чи офісною технікою ще можна розібратися, то допомогти шефові придбати, скажімо, автомобіль зовсім непросто. На що звертати увагу при покупці машини для бізнесу? І як скоротити у часі цей процес?

Кредит: брати чи ні?

Придбати автомобіль можна в кредит або без нього. Перший варіант приваблює можливістю не викладати відразу кругленьку суму, другий – реальної економією. Навіщо ж платити більше? Якщо надходження оборотних коштів на рахунку фірми мають спорадичний характер, тоді покупця може зацікавити кредит. Подібний механізм купівлі дає можливість отримати автомобіль без необхідності сплати всієї вартості одночасно. Придбання машини – відчутний удар для бюджету компанії (якщо мова йде про малих підприємствах). Взявши кредит, можна уникнути подібних проблем, розділивши загальну суму на щомісячні платежі, які потрібно буде проводити протягом певного проміжку часу, що значно полегшує планування бюджету. При цьому треба розуміти, що будь-яка машина (навіть преміум-класу) з часом потребує ремонту. Тому заздалегідь плануйте і ці витрати. А щоб їх зменшити, звертайтеся в станції техобслуговування, де ідеальне співвідношення ціна/якість. Можете ось на цьому сайті замовити якісні і недорогі послуги автосервісу.

Дуже вигідно робити покупки в автоцентрах. Хочу дати декілька порад працівникам автоцентрів з питання лояльності клієнтів. Якщо фірма невелика, то рішення про придбання транспорту в основному приймає керівник. З ранку до вечора ця людина багато і наполегливо працює, тому виділити час для нього досить проблематично. Він віддасть перевагу автоцентр, відкритий після 18 години та у вихідні. Це перший критерій вибору.

Жоден клієнт не залишиться байдужим до додаткових бонусів, пропонованим при оформленні покупки у кредит або страхування. А якщо автоцентр допоможе з оформленням авто в Державтоінспекції, з укладенням кредитних, лізингових та страхових угод, то покупець стане відданим клієнтом. Він обов’язково порекомендує такого продавця своїм знайомим. Для закріплення маркетингового успіху зробіть акцент на перевагах автоцентру.

У середній або великій компанії особою, яка готує рішення про закупівлю транспортних засобів, може бути хтось із топ-менеджменту. Ці люди цінують комфортні умови при підборі моделі автомобіля та можливість отримання додаткових матеріалів для переконання керівництва у правильному виборі. Такі клієнти неодмінно поцікавляться, чи має продавець агентські контракти з потужними банківськими установами (якщо транспорт буде купуватися в кредит), страховими компаніями, що спеціалізуються на страхуванні саме автомобілів, зможе автоцентр замінити машину. Ще вони звернуть увагу на технічне оснащення СТО і нюанси угоди, підписаної з нею. І головне. Клієнт контактує не просто з автоцентром, а з конкретним менеджером. Тому він повторно звернеться до вихованому і ввічливому працівнику, який йому реально допоміг визначитися з вибором автомобіля для бізнесу і спілкуватися з яким було приємно.