Сьогодні я спробую коротко розповісти вам про те, що являє собою реферальная програма і хто такі реферали, а вже в подальшому ми розглянемо, як можна залучити рефералів і побудувати, таким чином, свою реферальну мережу, здатну генерувати вам певний фінансовий дохід. Якщо ви читали мої попередні статті про системи активної реклами або іноземні букси, то, напевно, пам’ятаєте, що заробити самотужки більш-менш пристойну суму з їх допомогою досить важко (в середньому 5-15 usd в місяць).

Але шанс отримувати додатковий прибуток у вас все-таки є. Таку можливість вам надає реферальная програма цих, а також інших інтернет-сервісів, які займаються наданням різноманітних послуг або продажем якихось товарів. Тому багато користувачів, бажаючи збільшити свій заробіток в Інтернеті, починають активно використовувати реферальну програму і залучати в її ряди інших людей, які носять горду назву реферали. Тобто виходить наступна картина – якщо якийсь користувач зареєструвався в інтернет-сервісі з вашою допомогою (по вашій реферального посиланням), то він автоматично стає вашим рефералом. Є користувачі, які мають просто величезні реферальні мережі, що дозволяють їм отримувати пристойний пасивний дохід.

Що ж являє собою реферальная програма і для чого вона потрібна? Тут все досить просто. Будь-яка система активної реклами, іноземний букс або будь-який інший інтернет-сервіс, що пропонує, наприклад, придбати трудову книжку або надати seo-послуги, зацікавлені в тому, щоб у них було зареєстровано як можна більше користувачів, які будуть приносити їм дохід. На початковому етапі вони, звичайно ж, самі активно рекламують себе, але як ви розумієте, реклама в Інтернеті є зовсім недешевим способом залучення цільових користувачів. Тому кожен інтернет-сервіс, що пропонує ті або інші послуги або товари, розробляє свою реферальну програму, що дозволяє кожному її учаснику самому залучати нових користувачів (рефералів). Виходить, що інтернет-сервіс економить гроші на рекламу для залучення цільових користувачів, але за це він ділитися частиною свого прибутку з тими учасниками, які особисто займаються залученням для них нових людей. Для цього у кожного учасника в акаунті є розділ («реферальні посилання», «наші банери», «рекламні матеріали»), що містить реферальне посилання (текстову, у вигляді банерів або підписів для форумів).

Залучення рефералів може бути досить прибутковою справою. Наприклад, багато системи активної реклами мають багаторівневі реферальні програми, ви зможете отримувати додатковий дохід не тільки від тих рефералів, яких залучили особисто, але і від тих користувачів, які зареєструвалися за допомогою ваших рефералів. Таким чином, виходить, що чим більше рефералів буде залучено в вашу піраміду, тим більше дохід ви зможете отримати. Правда, варто сказати, що у багатьох інтернет-сервісах таких багаторівневих реферальних програм, звичайно ж, немає, так як вони пропонують лише один реферальний рівень. Але і дохід у цьому разі з одного реферала буде не 10%, а 25%-50%, що теж дозволяє отримати хороший пасивний дохід.

Але це не єдина можливість заробити за допомогою рефералів. Багато інтернет-сервіси (особливо нові), що мають невелику кількість учасників, на початку своєї роботи виплачують певний бонус за кожного нового користувача (обов’язково активного), зареєстрованого по вашій реферального посиланням. В цьому випадку сума за одного залученого вами реферала буде незначною, але якщо постаратися і зареєструвати якомога більше нових учасників, то може вийти непоганий дохід.

Також останнім часом дуже популярними є конкурси по залученню рефералів, які проводять не тільки нові інтернет-сервіси, але й ті, які працюють досить тривалий період часу. В цих конкурсах може брати участь будь-який користувач, при цьому зазвичай є три призових місця і досить серйозне грошове винагороду за перемогу. Тому, якщо ви активно займаєтеся залученням рефералів, намагайтеся якомога частіше брати участь у подібних конкурсах. І нехай у «початку своєї кар’єри» ви не будете входити в трійку призерів, зате з кожним разом у вас буде з’являтися не тільки досвід, але і нові навички по залученню рефералів. А ось про те, як залучити рефералів, які методи для цього існують, а також з якими «підводними каменями» вам доведеться зіткнутися, я постараюся розповісти в наступній статті з цієї тематики. Удачі!

P. S. Продовження буде!