Згідно з інформацією британської організації «Ofcom», громадяни Великобританії є найактивнішими покупцями на нашій планеті, які здійснюють купівлю товарів за допомогою мережі Інтернет. Щоб прийти до такого висновку аналітики з «Ofcom» досліджували сімнадцять країн з найбільш розвиненим ринком online-торгівлі. За даними «Ofcom», кожен британець щорічно витрачає на такі покупки 1083 фунтів в рік (середній показник), що становить 1743 доларів. На другому місці виявилися жителі Австралії, які на online-шопінг витрачають в рік приблизно 842 фунта (у 2 рази менше).

Фахівці з «Ofcom» відзначають, що популярність онлайн-покупок серед жителів «туманного Альбіону» обумовлена, насамперед, високим рівнем попиту на «розумні телефони». Майже 16% від усього web-трафіку великої Британії – це запити на покупку мобільних телефонів. За цим показником Сполучене Королівство стрімко обігнала інші країни Європи. Також британці через «віртуальну павутину» часто прагнуть, наприклад, купити ніж для туристичних походів або мангал для пікніка. Дуже популярні у них покупки спортивних тренажерів, музичних інструментів і побутової техніки. Ще британці зайняли першість за результатами дослідження щодо користування іншими цифровими пристроями – відеокамерами і телевізорами. Наприклад, 15% сімей в Сполученому Королівстві мають телевізор з виходом в мережу Інтернет. Зате в США такий показник на п’ять відсотків менше.

Британська організація «Ofcom» також підрахувала середню вартість типового набору послуг зв’язку. У такий набір входить фіксована і мобільний телефонний зв’язок, телебачення, підключення до Інтернету. Його середня вартість в Британії досягла позначки в 146 фунтів – це дешевше Франції на 32 фунти, на 101 фунт дешевше, ніж вартість італійського пакету послуг, і майже на 170 фунтів менше, ніж зафіксовано в Сполучених Штатах Америки.