Всі власники перспективного бізнесу постійно вкладають у свою працю все, що необхідно для її активного розвитку. Вони трудяться не покладаючи рук, адже на ринку сьогодні велика конкуренція. Тому, щоб залучити до своєї продукції клієнтів, потрібно їх чимось зацікавити. Але для початку клієнт повинен дізнатися, що існує така-то компанія, що пропонує такі послуги. І тільки потім потрібно переконати його скористатися цими пропозиціями.

Автоматичний дозвін клієнтам

Для інформування великої кількості людей про існуючі акції, пропозиції та заходи існує хороша програма автодозвону. Дзвінки здійснюються роботом по існуючій телефонній базі, яка підбирається, виходячи з конкретних параметрів: місцевість проживання, професія, вік, сімейний стан і так далі. Коли абонент піднімає трубку, включається заздалегідь записане голосове повідомлення, в кінці якого голос пропонує натиснути на конкретну цифру для зв’язку з компанією, якщо клієнт зацікавився комерційною пропозицією. Є спеціалізовані компанії, які пропонують послуги автодозвону. Ви можете навіть попередньо протестувати програму, скачавши її до себе на комп’ютер. Вона містить безліч різноманітних функцій, що дозволяють розвивати клієнтську базу, утримувати наявних споживачів, залучати нових. Можна сказати, що обдзвін абонентської бази – це свого роду реклама компанії, без якої її розвиток неможливо. Причому цей спосіб доступний і недорогий, що часто дозволяє їм користуватися з хорошим ефектом. Для більшої ефективності на кожному майбутньому клієнту можна звертатися по імені, що розташує людини до спілкування і приверне його увагу.

Дзвінки фахівцями з колл-центру

Обдзвонювати людей можна і вручну. Для цього використовуються не тільки спеціальні програми, але й послуга колл центр обзвон клієнтів. Підприємство може замовити автодозвон з участю фахівців, які спеціально навчені цього і прекрасно розуміють у психології. Вони м’яко і ненав’язливо зможуть переконати будь-якого абонента стати клієнтом компанії і скористатися вигідними умовами співпраці. У бізнесі існує поняття «теплі дзвінки». Вони так називаються, коли відбувається обзвон вже існуючих клієнтів – людей, які знають компанію та активно співпрацювали з нею. З ними розмова будується інакше – на більш теплих нотках, як з добрими старими знайомими. Тому запам’ятайте – правильно побудований бізнес з орієнтацією на клієнтів буде обов’язково приносити дохід!