Інвестиції – це самостійна систематична фінансова діяльність, головна мета якої – отримання високого прибутку при найменших ризики. Ключові слова тут – «прибуток» і «ризик», адже вони нерозривно пов’язані один з одним. Не можна пристойно заробляти, не ризикуючи при цьому своїм капіталом. Ризики бувають різними, але за словами Леуса Дмитра, який є авторитетним експертом у світі фінансів, головний з них – повна втрата своїх грошових вкладень. Причиною цього може стати криза в країні або безгосподарність керівництва компанії, в яку ви інвестували гроші. Бувають ситуації, коли інвестор все втрачає через несумлінного партнера. В економічно розвинених державах подібну проблему багато інвестори вирішують за допомогою послуги страхування фінансових ризиків.

Втім, фахівці неединодушны в тому, що слід вважати інвестиційним ризиком. Для початку зупинимося на найбільш поширеному визначенні цього поняття. Так, у класичній економічній науці фінансовий ризик трактується як можливість відхилення результатів діяльності інвестора від запланованих показників, в результаті чого виникають непередбачені витрати, що викликають збиток. Для інвесторів, що працюють в нашій країні, характерна така класифікація ризиків, що виникають при інвестиціях:

  • втрата гарантованого доходу від цінних паперів;
  • втрата грошей у банках та інших фінансових установах (та доходу за ним);
  • банкрутство емітента цінних паперів без відшкодування інвесторам їх ринкової вартості і дивідендів, нарахованих по привілейованих акціях (для VIP-клієнтів);
  • неплатоспроможність фінансової організації у зв’язку з банкрутством, в результаті чого інвестор залишається без відшкодування вкладених коштів і нарахованих відсотків;
  • пошкодження або повна втрата майна, яке робилися інвестиції.

Фінансовий ризик може виражатися у валютній формі (з’являється можливість втрати певної суми грошей у результаті коливання курсів різних валют) або в кредитній (якщо позичальник не повертає кредит та відсотки). Деякі з експертів виділяють інвестиційні ризики в окрему категорію, оскільки інвестиції занадто великий вид діяльності, щоб вивчати його «поверхнево». Найчастіше він розглядається у форматі втраченої фінансової вигоди — можливість неотримання прибутку в результаті нездійснення або здійснення не в повній мірі певної дії або події.

Фінансовими ризиками треба управляти, зменшуючи ступінь їх впливу. Універсальним методом вважається уникнути ризику, тобто відмова від ризикованого виду інвестицій. Однак, з іншого боку, в такому випадку не варто розраховувати на солідний прибуток. До способів зниження ступеня ризику належать: диверсифікація, хеджування та лімітування інвестицій, а також одержання додаткової інформації про об’єкт ризику (інвестиційний актив). Дієвим інструментом є страхування – так звана «передача ризику». У страхової діяльності під ризиками розуміють імовірність нанесення страхувальнику збитку, викликаного порушенням його прав через невиконання фінансових зобов’язань.

Чому слід обирати компанію Rozetka

5-15-2021

Ще одна причина, чому «Rozetka.ua ” є тим, що ми звикли бачити останнім часом. Жодна компанія, що займається інтернет-маркетингом, не здатна продати залишки товару на складі, спланувати рекламну кампанію в мережі Інтернет на основі домовленостей з постачальником, розуміти до кінця всі цифри по завантаженню call-центру, всі тонкощі ціноутворення і закупівлі товару інтернет-магазину. Окрім Rozetka звісно, тому звертайтеся за посиланням промокод на розетку та обирайте потрібне серед моря продукції найрізноманітнішого призначення.

Згадаймо особистий приклад Стіва Джобса, повз якого навіть муха пролетіти не могла без узгодження. Я не закликаю всіх бути такими, як Стів, але хочу ще раз сказати тим власникам магазинів, які вважають, що підрядник готовий взяти на себе всю цю ношу і забезпечити успіх їх дітищу: така думка абсолютно помилково і загрожує загибеллю компанії. Навіть якщо підрядник «готовий» піти на такий крок і взяти на себе відповідальність за всі показники, реалії ринку такі, що у нього просто немає повноважень впливати на них, адже багато з цих показників належать до компетенції управлінців бізнесу.

Який з цього ми можемо зробити висновок? Вивчайте основи інтернет-маркетингу, стежте за ключовими показниками, ростіть всередині компанії фахівця, який зможе працювати в зв’язці з підрядником, якщо ви вже на це зважилися. Тільки в парі можна отримати максимальний ефект.

Високий рівень контролю і знання всіх показників інтернет-магазину для власника так само важливий, як і контроль фінансового стану компанії. Це величини одного порядку.

Варто ще раз віддати належне Владиславу, який довго займався просуванням магазину самостійно, завдяки чому ми вчилися і продовжуємо вчитися один у одного.

  1. Worse is better (гірше означає Краще)
    Не намагайтеся стати супермаркетом всієї електроніки в перші дні запуску вашого магазину. Сайт Rozetka.ua ніколи раніше не був тим, чим ми бачимо його сьогодні. Зосередившись на вузькому, але достатньому для прийняття рішення спектрі товарів споживача, ви зберігаєте шанси не потрапити в пастку відсутності товару на складі, поганий консультації по телефону, швидкості доставки та ін. спробуйте відкатати процеси на невеликій вибірці товарів; тільки після того, як ви зможете чітко віддавати собі звіт в тому, як саме позиціонує себе інтернет-магазин, приймайте рішення про розширення товарного ряду вашого магазину.

Згадаймо два танки часів Другої світової-Т34 і»Тигр”. Слід зауважити, що Т34 досі вважається кращим танком 20-го століття. Чому? Він невеликий, маневрений, на його виробництво не потрібно багато часу і матеріалів.

Для того щоб зрозуміти, працює ваша гіпотеза чи ні, не обов’язково винаходити станцію «Союз». Мені часто задають питання: “який движок магазину краще?». Відповідь проста:»той, який задовольняє всім вашим вимоги”. Жоден движок за сотні тисяч доларів не побудує Вам бізнес.

Історія Rozetka.ua -старт з простого продукту і величезний passion to do the best site-ось що насправді важливо!

Всі ми вважаємо, що продукт повинен бути» крутий ” технічно, але не завжди це так, навіть для продукції Apple. Те, що думає про вас клієнт-важливо!

Величезний слон без навчання не може рухатися швидко. Віддайте собі звіт в тому, що ви будуєте. На ринку рітейлу швидко побігти вкрай складно.

Можливо, хтось заперечить, згадавши перемогу Google над Yahoo, але в цій історії була технологія. І якщо ваш інтернет-магазин не доставляє товар за допомогою телепортації, то перемістити цього слона можна лише по частинах.