«І який же російський не любить швидкої їзди?» – ця фраза з поеми Миколи Васильовича Гоголя «Мертві душі» вже давно стала «крилатою» в нашій країні. Але, як виявилося, не тільки росіяни люблять швидко поганяти на своїх автомобілях. Влаштовувати швидкісні заїзди можуть і представники інших країн, причому такі гонки часто закінчуються досить сумно, що і підтверджує остання статистика дорожньо-транспортних пригод.

Але сьогодні ми не будемо говорити про трагічні ДТП, а поговоримо про дорожньо-транспортну пригоду, що в останні дні обговорювалося всіма світовими інформаційними агентствами. А обговорювалося це ДТП світовими ЗМІ лише тому, що за попередніми даними вона стала найдорожчою в історії людства автомобільною аварією. Отже, що ж являє собою найдорожче в світі ДТП?

Якщо вірити опублікованим даним, то хронологія цього ДТП виглядає наступним чином. Група автолюбителів, які подорожують по Японії і є шанувальниками дорогих машин, здійснювала автопробіг, стрімко рухаючись у тільки їм відомому напрямку (орієнтовно в Хіросіму). Але мокра після дощу траса виявилася явно «не по зубах» цим лихачам, що втім, і не дивно, так як серед них не було жодного професійного гонщика. В результаті один з водіїв «Ferrari», який їхав попереду всіх, втратив контроль над своїм автомобілем, який різко розвернуло і викинуло назустріч іншим рухомим машин. Враховуючи той факт, що колона цих елітних автомобілів їхала зі швидкістю 140-160 км/год на ділянці траси з обмеженням швидкості до 80 км/год, то можна лише уявити наслідки цього жахливого зіткнення. Але найдивніше те, що всі учасники цієї аварії живі – трохи постраждало 10 осіб, хоча жертв могло бути більше, але врятували добрі системи безпеки цих дорогих автомобілів.

У теж час серед автомобілів жертв було трохи більше (14 штук), причому майже всі машини опинилися раскуроченными до невпізнання і багато з них вже абсолютно точно не підлягають відновленню. Зокрема постраждали такі марки автомобілів:

  • Ferrari – 8;
  • Mercedes-Benz – 3;
  • Lamborghini – 1;
  • Nissan – 1;
  • Toyota – 1.

Як бачите, автомобілі не з дешевих, що і підтверджують попередні розрахунки збитку – так, найдорожче в світі ДТП оцінюється експертами в 3,5-4,0 млн. доларів, що, погодьтеся, не так вже й мало. До речі трапилася ця VIP-аварія 5 грудня 2011 року в південно-західній частині острова Хонсю, а якщо бути точніше, то в префектурі Ямагуті.

Тому якщо ви раптом опинитеся в тих місцях, то будьте гранично обережні – там іноді влаштовують гонки любителі автомобілів класу «люкс», причому з небезпекою для життя.

Чому слід обирати компанію Rozetka

5-15-2021

Ще одна причина, чому «Rozetka.ua ” є тим, що ми звикли бачити останнім часом. Жодна компанія, що займається інтернет-маркетингом, не здатна продати залишки товару на складі, спланувати рекламну кампанію в мережі Інтернет на основі домовленостей з постачальником, розуміти до кінця всі цифри по завантаженню call-центру, всі тонкощі ціноутворення і закупівлі товару інтернет-магазину. Окрім Rozetka звісно, тому звертайтеся за посиланням промокод на розетку та обирайте потрібне серед моря продукції найрізноманітнішого призначення.

Згадаймо особистий приклад Стіва Джобса, повз якого навіть муха пролетіти не могла без узгодження. Я не закликаю всіх бути такими, як Стів, але хочу ще раз сказати тим власникам магазинів, які вважають, що підрядник готовий взяти на себе всю цю ношу і забезпечити успіх їх дітищу: така думка абсолютно помилково і загрожує загибеллю компанії. Навіть якщо підрядник «готовий» піти на такий крок і взяти на себе відповідальність за всі показники, реалії ринку такі, що у нього просто немає повноважень впливати на них, адже багато з цих показників належать до компетенції управлінців бізнесу.

Який з цього ми можемо зробити висновок? Вивчайте основи інтернет-маркетингу, стежте за ключовими показниками, ростіть всередині компанії фахівця, який зможе працювати в зв’язці з підрядником, якщо ви вже на це зважилися. Тільки в парі можна отримати максимальний ефект.

Високий рівень контролю і знання всіх показників інтернет-магазину для власника так само важливий, як і контроль фінансового стану компанії. Це величини одного порядку.

Варто ще раз віддати належне Владиславу, який довго займався просуванням магазину самостійно, завдяки чому ми вчилися і продовжуємо вчитися один у одного.

  1. Worse is better (гірше означає Краще)
    Не намагайтеся стати супермаркетом всієї електроніки в перші дні запуску вашого магазину. Сайт Rozetka.ua ніколи раніше не був тим, чим ми бачимо його сьогодні. Зосередившись на вузькому, але достатньому для прийняття рішення спектрі товарів споживача, ви зберігаєте шанси не потрапити в пастку відсутності товару на складі, поганий консультації по телефону, швидкості доставки та ін. спробуйте відкатати процеси на невеликій вибірці товарів; тільки після того, як ви зможете чітко віддавати собі звіт в тому, як саме позиціонує себе інтернет-магазин, приймайте рішення про розширення товарного ряду вашого магазину.

Згадаймо два танки часів Другої світової-Т34 і»Тигр”. Слід зауважити, що Т34 досі вважається кращим танком 20-го століття. Чому? Він невеликий, маневрений, на його виробництво не потрібно багато часу і матеріалів.

Для того щоб зрозуміти, працює ваша гіпотеза чи ні, не обов’язково винаходити станцію «Союз». Мені часто задають питання: “який движок магазину краще?». Відповідь проста:»той, який задовольняє всім вашим вимоги”. Жоден движок за сотні тисяч доларів не побудує Вам бізнес.

Історія Rozetka.ua -старт з простого продукту і величезний passion to do the best site-ось що насправді важливо!

Всі ми вважаємо, що продукт повинен бути» крутий ” технічно, але не завжди це так, навіть для продукції Apple. Те, що думає про вас клієнт-важливо!

Величезний слон без навчання не може рухатися швидко. Віддайте собі звіт в тому, що ви будуєте. На ринку рітейлу швидко побігти вкрай складно.

Можливо, хтось заперечить, згадавши перемогу Google над Yahoo, але в цій історії була технологія. І якщо ваш інтернет-магазин не доставляє товар за допомогою телепортації, то перемістити цього слона можна лише по частинах.