Частими змінами в законодавстві вже нікого не здивуєш. Цього разу взялися за сусідів. Тепер кожен, хто цікавиться сусідом, а точніше його майном, може зробити запит у реєстраційну службу і отримати потрібну інформацію. Це стосується не тільки мешканців багатоквартирних будинків, а взагалі власників нерухомого майна, які проживають на певній місцевості. Причому можна дізнатися не тільки якісь загальні дані, але і те, що знаходиться нерухомість в іпотеці або під заставою. Всі запити повинні реєструвати, і власник нерухомості у формі виписки зможе отримати дані про те, хто ним цікавився.

У той же час з’являється закономірне питання, чи це не буде втручанням в особисті дані і для чого їх можуть використовувати ті, хто про них дізнається. Юристи говорять, що небезпека того, що інформацію можуть використовувати в незаконних цілях, все-таки існує. «Такі законодавчі зміни оцінювати однозначно дуже важко. З одного боку, людина має право знати, хто живе поруч. З іншого – відкривається велике поле для зловживань та незаконної діяльності так званих «чорних» ріелторів або інших зацікавлених осіб. Адже люди зможуть через сусідів отримати інформацію про власність людини, – кажуть юристи. – Цікаво й те, що в законі точно не визначено, хто має право на таку інформацію: сусід, що живе на одному поверсі, або житель сусіднього під’їзду. Що стосується приватних будинків, то і там незрозуміло – це стосується жителів усієї вулиці або сусідів».

У відділі реєстраційної служби, яка як раз і буде займатися наданням цих даних, розповіли, що поки закон не набув чинності, важко говорити про його реалізації. Оскільки закон вступить в силу вже в найближчі дні, то незабаром можна буде побачити вже перші його результати. А тому є ймовірність, що скоро може збільшитися кількість жертв афер з нерухомістю. Адже одна справа, коли про сусіда можна було дізнаватися щось спільне, наприклад, чи не перебував він у місцях позбавлення волі, хто він за професією, і зовсім інше – інформація про його нерухомості і те, на яких підставах він нею володіє.

До речі, я впевнений на 100%, що ви або ваші сусіди хоч раз, але стикалися з проблемою потрапляння до себе в квартиру через поломки дверного замка. Ситуація, звичайно, неприємна, хоча вихід з неї простий – вам потрібен кваліфікований ремонт замків дверей. Замовляйте таку послугу у фахівців компанії «Надійний Замок», які виконають її якісно. А на http://www.goo-d-lock.ru/remontdveri/ можна з ними провести online-консультацію. Удачі!

Додому  Чому слід обирати компанію Rozetka

Чому слід обирати компанію Rozetka

5-15-2021

Ще одна причина, чому «Rozetka.ua ” є тим, що ми звикли бачити останнім часом. Жодна компанія, що займається інтернет-маркетингом, не здатна продати залишки товару на складі, спланувати рекламну кампанію в мережі Інтернет на основі домовленостей з постачальником, розуміти до кінця всі цифри по завантаженню call-центру, всі тонкощі ціноутворення і закупівлі товару інтернет-магазину. Окрім Rozetka звісно, тому звертайтеся за посиланням промокод на розетку та обирайте потрібне серед моря продукції найрізноманітнішого призначення.

Згадаймо особистий приклад Стіва Джобса, повз якого навіть муха пролетіти не могла без узгодження. Я не закликаю всіх бути такими, як Стів, але хочу ще раз сказати тим власникам магазинів, які вважають, що підрядник готовий взяти на себе всю цю ношу і забезпечити успіх їх дітищу: така думка абсолютно помилково і загрожує загибеллю компанії. Навіть якщо підрядник «готовий» піти на такий крок і взяти на себе відповідальність за всі показники, реалії ринку такі, що у нього просто немає повноважень впливати на них, адже багато з цих показників належать до компетенції управлінців бізнесу.

Який з цього ми можемо зробити висновок? Вивчайте основи інтернет-маркетингу, стежте за ключовими показниками, ростіть всередині компанії фахівця, який зможе працювати в зв’язці з підрядником, якщо ви вже на це зважилися. Тільки в парі можна отримати максимальний ефект.

Високий рівень контролю і знання всіх показників інтернет-магазину для власника так само важливий, як і контроль фінансового стану компанії. Це величини одного порядку.

Варто ще раз віддати належне Владиславу, який довго займався просуванням магазину самостійно, завдяки чому ми вчилися і продовжуємо вчитися один у одного.

  1. Worse is better (гірше означає Краще)
    Не намагайтеся стати супермаркетом всієї електроніки в перші дні запуску вашого магазину. Сайт Rozetka.ua ніколи раніше не був тим, чим ми бачимо його сьогодні. Зосередившись на вузькому, але достатньому для прийняття рішення спектрі товарів споживача, ви зберігаєте шанси не потрапити в пастку відсутності товару на складі, поганий консультації по телефону, швидкості доставки та ін. спробуйте відкатати процеси на невеликій вибірці товарів; тільки після того, як ви зможете чітко віддавати собі звіт в тому, як саме позиціонує себе інтернет-магазин, приймайте рішення про розширення товарного ряду вашого магазину.

Згадаймо два танки часів Другої світової-Т34 і»Тигр”. Слід зауважити, що Т34 досі вважається кращим танком 20-го століття. Чому? Він невеликий, маневрений, на його виробництво не потрібно багато часу і матеріалів.

Для того щоб зрозуміти, працює ваша гіпотеза чи ні, не обов’язково винаходити станцію «Союз». Мені часто задають питання: “який движок магазину краще?». Відповідь проста:»той, який задовольняє всім вашим вимоги”. Жоден движок за сотні тисяч доларів не побудує Вам бізнес.

Історія Rozetka.ua -старт з простого продукту і величезний passion to do the best site-ось що насправді важливо!

Всі ми вважаємо, що продукт повинен бути» крутий ” технічно, але не завжди це так, навіть для продукції Apple. Те, що думає про вас клієнт-важливо!

Величезний слон без навчання не може рухатися швидко. Віддайте собі звіт в тому, що ви будуєте. На ринку рітейлу швидко побігти вкрай складно.

Можливо, хтось заперечить, згадавши перемогу Google над Yahoo, але в цій історії була технологія. І якщо ваш інтернет-магазин не доставляє товар за допомогою телепортації, то перемістити цього слона можна лише по частинах.